Fina grejer och förhoppningsvis omgjorda möbler kommer att visas här:)

.

tisdag 13 december 2011

Målning påbörjad!

Lång dag i dag, men nu är alla julklappar fixade, en vända till tippen avklarad och målning+slipning gjord på kvällen!

Detta var det enda jag köpte till mig själv i dag i Västerås, finfin kaffetermos, 169:- på Clas Ohlson. Jätte bra med avtagbar botten så man kan diska behållare ordentligt...

Luckor som väntar på att bli slipade...

Målat ett par gånger.. Ja, jag har hållt till inomhus eftersom inte värmen hade varit på i garaget, hade ingen lust att sitta där ute med jacka på mig:)

Passade även på att måla ett lager på ett pelarbord som min bonusmammas pappa har tillverkat:)

Hoppas luckorna blir färdiga i morgon så man kan ge sig på själva skåpet:)


Ps. På onsdag åker jag och hämtar ett gammalt matbord + stolar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar